Bezorgen in het buitenland

Via De Wijnzaak is het mogelijk om jouw bestelling op een buitenlands adres te bezorgen. Wij bezorgen binnen een groot aantal Europese landen. Erg handig wanneer je familie, vrienden, of bijvoorbeeld een zakenrelatie in het buitenland wilt verrassen met een mooi cadeau!

Hoe kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Het plaatsen van een bestelling voor bezorging in het buitenland gaat net zo eenvoudig als het plaatsen van een bestelling voor Nederlands adres. Het enige verschil is een extra veld waarin je kiest voor het bezorgland. Voordat het bezorgadres wordt ingevoerd selecteer je het land van bestemming uit een lijst van alle beschikbare landen. Welke landen dit zijn zie je in onderstaand overzicht.

Wanneer wordt mijn bestelling in het buitenland bezorgd?

Voor het bezorgen in het buitenland gelden afwijkende tarieven en levertijden. Onderstaand een overzicht van de beschikbare bezorglanden en een indicatie van de levertijden. 

Nederland – 1 werkdag
België – 1-2 werkdagen
Denemarken – 2-3 werkdagen
Duitsland – 2-3 werkdagen
Finland – 3-5 werkdagen
Frankrijk – 2-3 werkdagen
Groot-Brittannië – 2-4 werkdagen
Ierland – 2-4 werkdagen
Italië – 3-5 werkdagen
Luxemburg – 1-2 werkdagen
Oostenrijk – 2-4 werkdagen
Portugal – 4-6 werkdagen
Spanje – 3-5 werkdagen
Zweden – 2-4 werkdagen

Wat zijn de kosten voor het bezorgen op een buitenlands adres?

Voor het bezorgen in op een buitenlands adres gelden afwijkende tarieven. Deze verschillen per land van bestemming. Onderstaand een overzicht van het tarief exclusief btw per bezorgland o.b.v. pakketten t/m 6 flessen en/of maximaal 30 kg.

Nederland – €6,95
België – €9,95
Denemarken – €16,95
Duitsland – € 12,95
Finland – €17,95
Frankrijk – €13,95
Groot-Brittannië – €13,95
Ierland – €21,95
Italië – €15,95
Luxemburg – €12,95
Oostenrijk – €15,95
Portugal – €17,95
Spanje – €17,95
Zweden – €17,95

Hoe kan ik de status van mijn zending naar het buitenland volgen?

Net als bij een zending binnen Nederland verstrekken we ook de track&trace gegevens voor een zending naar het buitenland. Deze worden via een emailbericht toegezonden nadat het pakket door ons is overgedragen. In dit emailbericht is, per bezorgadres, een link terug te vinden waarmee de actuele status bekeken kan worden.